Zo stuur je je aankoop retour

  • Werkt je product niet? Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt over de werking van je product. Het komt voor dat mensen het product niet aan krijgen. Heb je al geprobeerd de aan/uit knop een paar seconden ingedrukt te houden?
  • Wil je toch je product retourneren omdat je om een andere reden niet 100% tevreden bent? Binnen 30 dagen mag je je bestelling retourneren. 
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening. Tenzij wij een fout hebben gemaakt natuurlijk. Onze filosofie achter deze keuze is dat wij anders het product duurder moeten maken, ook voor mensen die hun producten wel willen houden. We hopen op je begrip hiervoor.
  • Print het retourformulier (zie hieronder) uit en stop je bestelling tezamen met het retourformulier in onze verzenddoos of gebruik een andere stevige doos. Breng je pakket naar het postkantoor.
  • Zodra wij je bestelling retour ontvangen hebben ontvang je binnen 7 dagen je betaling retour, op dezelfde wijze als jij ons betaald hebt. 

Verpak je product netjes

Zitten de dopjes netjes terug op de kabels? Heb je de batterijen terug in de doosjes gedaan? Het product onbeschadigd terug in de plastic verpakking gedaan? Dan ben jij helemaal klaar voor de retourzending!

Voor de zekerheid: gebruik de luxe bewaardoos niet als verzenddoos. Dit gebeurt wel eens, maar dat is zeker niet de bedoeling. Toch fijn als iedereen zijn aankoop netjes in een mooie doos kan bewaren;).

Download het retourformulier hier